Show simple item record

dc.contributor.authorRatajczak-Mrozek, Milena
dc.date.accessioned2013-07-08T19:57:27Z
dc.date.available2013-07-08T19:57:27Z
dc.date.issued2009-03
dc.identifier.citationM. Ratajczak-Mrozek, Podejście sieciowe do internacjonalizacji przedsiębiorstw, "Marketing i Rynek", 2009 Nr 3, s. 7-11pl
dc.identifier.citation1231-7853
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2041
dc.description.abstractCelem artykułu jest przybliżenie podstawowych założeń podejścia sieciowego do internacjonalizacji i wskazanie zalet wynikających z wykorzystania tego podejścia do analizy współczesnych zachowań przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. W artykule podjęto się kompleksowej analizy koncepcji związanych z podejściem sieciowym do internacjonalizacji (model sieciowy internacjonalizacji). Ponadto przedstawiono własną propozycję konfiguracji powiązań sieciowych w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw. Na zakończenie podkreślono zalety wykorzystania tego podejścia do internacjonalizacji na tle tradycyjnych ujęć procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPolskie Wydawnictwo Ekonomicznepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectsieci przedsiębiorstwpl
dc.subjectsieci gospodarczepl
dc.subjectsieci biznesowepl
dc.subjectumiędzynarodowieniepl
dc.subjectstrategia umiędzynarodowieniapl
dc.subjectpodejście sieciowe do internacjonalizacjipl
dc.subjectinternacjonalizacjapl
dc.subjectmodel sieciowy internacjonalizacjipl
dc.titlePodejście sieciowe do internacjonalizacji przedsiębiorstwpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Marketingu Międzynarodowegopl
dc.description.epersonMilena Ratajczak-Mrozek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.