Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorDębski, Maciej
dc.contributor.editorBigaj, Magdalena
dc.date.accessioned2021-10-19T13:54:55Z
dc.date.available2021-10-19T13:54:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationDębski M., Bigaj M. (red.) (2020), Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologicznepl
dc.identifier.isbn978-83-7489-875-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20437
dc.description.sponsorshipNiniejsza publikacja powstała w ramach projektu „Granie na ekranie” organizowanego przez Fundację LOTTO im. Haliny Konopackiej i w całości finansowanego z jej środków | www.fundacjalotto.pl
dc.language.isopl
dc.publisherGdańskie Wydawnictwo Psychologicznepl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 4.0*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode*
dc.subjectgry cyfrowepl
dc.subjecthazardpl
dc.subjectdzieci i młodzieżpl
dc.subjectuzależnienia behawioralnepl
dc.titleGranie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowychpl
dc.typereportpl
dc.contributor.organizationFundacja Dbam o Mój Zasięgpl
dc.contributor.organizationKomitet Dialogu Społecznego KIGpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 4.0