dc.contributor.editor | Dębski, Maciej | |
dc.contributor.editor | Bigaj, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2021-10-19T13:54:55Z | |
dc.date.available | 2021-10-19T13:54:55Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Dębski M., Bigaj M. (red.) (2020), Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych, Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7489-875-1 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20437 | |
dc.description.sponsorship | Niniejsza publikacja powstała w ramach projektu „Granie na ekranie” organizowanego przez Fundację LOTTO im. Haliny Konopackiej i w całości finansowanego z jej środków | www.fundacjalotto.pl | |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 4.0 | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode | * |
dc.subject | gry cyfrowe | pl |
dc.subject | hazard | pl |
dc.subject | dzieci i młodzież | pl |
dc.subject | uzależnienia behawioralne | pl |
dc.title | Granie na ekranie. Młodzież w świecie gier cyfrowych | pl |
dc.type | report | pl |
dc.contributor.organization | Fundacja Dbam o Mój Zasięg | pl |
dc.contributor.organization | Komitet Dialogu Społecznego KIG | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Gdański | pl |