Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWojciechowska, Maja
dc.contributor.authorKamińska, Joanna
dc.contributor.authorŻołędowska-Król, Beata
dc.contributor.authorJaskowska, Bożena
dc.date.accessioned2021-10-22T08:29:25Z
dc.date.available2021-10-22T08:29:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationWOJCIECHOWSKA Maja, KAMIŃSKA Joanna, ŻOŁĘDOWSKA-KRÓL Beata, JASKOWSKA Bożena. Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019. ISBN 978-83-65741-17-2pl
dc.identifier.isbn978-83-65741-17-2
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20537
dc.descriptionW ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBPpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectzarządzanie bibliotekąpl
dc.subjectmarketing bibliotecznypl
dc.subjectorganizacja bibliotekpl
dc.subjectkierowanie bibliotekąpl
dc.subjectbibliotekapl
dc.titleLeksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwiepl
dc.typebookpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdańskipl
dc.contributor.organizationUniwersytet Śląskipl
dc.contributor.organizationUniwersytet Rzeszowskipl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.