Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Postrzeganie edukacji geograficznej i jej społecznej roli w Polsce
(Polskie Towarzystwo Geograficzne, 2022)
Głównym problemem badawczym było rozpoznanie, jak postrzegana jest w polskim
społeczeństwie edukacja geograficzna na różnych etapach kształcenia. Nadrzędnym celem
tych badań była próba rozpoznania, jaka rola i miejsce ...
Aktualne problemy edukacji geograficznej na różnych etapach kształcenia
(Polskie Towarzystwo Geograficzne, 2022)
Artykuł zawiera analizę problemów współczesnej polskiej edukacji geograficznej na
poziomie szkolnym. Jego głównym celem jest zdiagnozowanie aktualnych problemów
geografii szkolnej w Polsce i odpowiedź na pytanie, dlaczego ...
Partycypacja uczniowska w kształtowaniu przestrzeni miejskiej na przykładzie szkolnych doświadczeń projektowych
(Polskie Towarzystwo Geograficzne, 2022)
Określenie działań możliwych do realizacji w ramach partycypacji uczniowskiej stanowi
jedno z wyzwań współczesnej edukacji. Problemem badawczym pracy jest wskazanie
działań w przestrzeni miejskiej w ramach partycypacji ...