Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAtroszko, Bartosz
dc.date.accessioned2021-11-23T10:22:04Z
dc.date.available2021-11-23T10:22:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationAtroszko B., Dlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką? [W:] "Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD. students and assistants QUAERE 2021 vol. XI. June 28 – 30, 2021" (s. 566-574), Magnanimitas: Hradec Králové, The Czech Republic, 2021. ISBN 978-80-87952-34-4.pl
dc.identifier.isbn978-80-87952-34-4
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20727
dc.description.abstractNa podstawie dotychczas prowadzonych badań można sformułować wniosek, że uczniowie polskich szkół czują się przeciążeni nauką. Celem niniejszego artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie o przyczyny zaistnienia tego problemu. Wydaje się, że problem przeciążenia uczniów polskich szkół jest złożony i wynika on ze współwystępowania wielu niesprzyjających czynników jednocześnie.pl
dc.language.isopl
dc.publisherMagnanimitaspl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectprzeciążenie naukąpl
dc.subjectstres szkolnypl
dc.subjectuczniowiepl
dc.subjectzmęczeniepl
dc.titleDlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką?pl
dc.typeconferenceObjectpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznychpl


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska