dc.contributor.author | Atroszko, Bartosz | |
dc.date.accessioned | 2021-11-23T10:22:04Z | |
dc.date.available | 2021-11-23T10:22:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Atroszko B., Dlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką? [W:] "Reviewed Proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD. students and assistants QUAERE 2021 vol. XI. June 28 – 30, 2021" (s. 566-574), Magnanimitas: Hradec Králové, The Czech Republic, 2021. ISBN 978-80-87952-34-4. | pl |
dc.identifier.isbn | 978-80-87952-34-4 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20727 | |
dc.description.abstract | Na podstawie dotychczas prowadzonych badań można sformułować wniosek, że uczniowie polskich szkół czują się przeciążeni nauką. Celem niniejszego artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie o przyczyny zaistnienia tego problemu. Wydaje się, że problem przeciążenia uczniów polskich szkół jest złożony i wynika on ze współwystępowania wielu niesprzyjających czynników jednocześnie. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Magnanimitas | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | przeciążenie nauką | pl |
dc.subject | stres szkolny | pl |
dc.subject | uczniowie | pl |
dc.subject | zmęczenie | pl |
dc.title | Dlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką? | pl |
dc.type | conferenceObject | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych | pl |