Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMikulski, Kazimierz
dc.date.accessioned2021-11-24T13:54:25Z
dc.date.available2021-11-24T13:54:25Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationMikulski, K. (2021). Elementy modernizacji kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego wspomagane badaniami w kontekście proksemiki, Zeszyty Naukowe WSG, t. 39, seria: Edukacja – Rodzina – Społeczeństwo, 6, 45-56.pl
dc.identifier.issn2450-9760
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20733
dc.description.abstractNowelizacja kształcenia zawodowego branżowego, zwłaszcza tworzenie nowych kierunków kształcenia w zawodach na potrzeby aktualnego rynku pracy, winna iść w parze z badaniami z obszaru relacji interpersonalnych między podmiotami w procesie kształcenia, czyli nauczycielem a uczniami. Dobrze, gdy badania te obywają się w kontekście proksemiki, nauki zajmującej się wpływem odległości między osobami na relacje zachodzące między nimi i odwrotnie. W tekście ukazano tylko wybrane przypadki realizowanych badań i uruchamiania nowych kierunków kształcenia zawodowego.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe WSGpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectkształcenie zawodowepl
dc.subjectproksemikapl
dc.titleElementy modernizacji kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego wspomagane badaniami w kontekście proksemikipl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationKuratorium Oświaty w Bydgoszczypl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.