Show simple item record

dc.contributor.authorKrólikowski, Tomasz
dc.contributor.authorMikołajczyk, Joanna
dc.contributor.authorMikulski, Kazimierz
dc.date.accessioned2021-11-25T07:57:01Z
dc.date.available2021-11-25T07:57:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKrólikowski, T., Mikołajczyk, J., Mikulski, K. (2021). Realizacja edukacji przyrodniczej i matematycznej – kilka spostrzeżeń. Zeszyty Naukowe WSG, t. 39, seria: Edukacja – Rodzina – Społeczeństwo, 6, 73-89.pl
dc.identifier.issn2450-9760
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20736
dc.description.abstractNiniejszy artykuł zawiera rozważania na temat tego, czy można realizować zagadnienie dotyczące przyrody i matematyki w edukacji, czy realizacja ta może mieć miejsce już w wieku przedszkolnym oraz jak realizować zajęcia przyrodnicze i matematyczne, korzystając z dostępnych pomocy dydaktycznych. Autorzy stawiają następującą hipotezę: realizację edukacji przyrodniczej w połączeniu z edukacją matematyczną można rozpocząć u dzieci przedszkolnych (3–4 lata), wykorzystując dostępne środki dydaktyczne w postaci zabaw lub gier oraz innych elementów technicznych. W treści artykułu podawane są argumenty na popieracie tej hipotezy oraz przykłady środków dydaktycznych do jej realizacji.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe WSGpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectedukacja przyrodniczapl
dc.subjectedukacja matematycznapl
dc.subjectkompetencje kluczowepl
dc.subjectprzedszkolakpl
dc.subjectedukacja przedszkolnapl
dc.titleRealizacja edukacji przyrodniczej i matematycznej – kilka spostrzeżeńpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationPolitechnika Koszalińskapl
dc.contributor.organizationZespół Szkolno-Przedszkolny w Godziszewiepl
dc.contributor.organizationKuratorium Oświaty w Bydgoszczypl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.