Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKaniewska-Mackiewicz, Ewa
dc.date.accessioned2021-11-25T12:23:33Z
dc.date.available2021-11-25T12:23:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKaniewska-Mackiewicz, E. (2021). Kompetencje dyrektora istotne w zarządzaniu placówką oświatową. Zeszyty Naukowe WSG, t. 39, seria: Edukacja – Rodzina – Społeczeństwo, 6, 181-198.pl
dc.identifier.issn2450-9760
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20739
dc.description.abstractW artykule przedstawiono kompetencje dyrektora placówki oświatowej, które są niezbędne do sprawnego i skutecznego zarządzania nią. Autorka zwraca uwagę na umiejętności twarde, takie jak wiedza i kompetencje, umiejętności miękkie należące do kompetencji społecznych oraz predyspozycje osobowościowe dyrektora szkoły. Okazuje się, że wiedza specjalistyczna nie wystarczy do zbudowania zespołu i zarządzania nim czy osiągnięcia celów wymaganych dla powodzenia danej placówki edukacyjnejpl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe WSGpl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectedukacjapl
dc.subjectsystem oświatypl
dc.subjectplacówki oświatowepl
dc.subjectkompetencjepl
dc.subjectdyrektorpl
dc.subjectzarządzaniepl
dc.titleKompetencje dyrektora istotne w zarządzaniu placówką oświatowąpl
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczypl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.