Show simple item record

dc.contributor.authorSimiński, Łukasz
dc.date.accessioned2021-11-30T13:53:30Z
dc.date.available2021-11-30T13:53:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationSimiński. Ł. (2019). Katechetyczne wykorzystanie religijnych gier planszowych w przekazie treści wiary. Studia Katechetyczne, XV, 83-94.pl
dc.identifier.issn0138-0672
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/20748
dc.description.abstractArtykuł jest próbą ukazania wartości i znaczenia gier planszowych, a także zwrócenia uwagi na możliwość wykorzystania ich na katechezie. Jest on pierwszą częścią, teoretyczną, prezentacji zagadnienia. Część druga i trzecia, będą obejmowały prezentację dostępnych na rynku gier planszowych o tematyce religijnej oraz propozycję katechetycz- nego ich wykorzystania. Wychodząc od pojęć gry i zabawy, które zostały nakreślone w ujęciu wybranych twórców, ukazano je jako jedne z podstawowych form aktywności człowieka. Następnie autor, przechodząc już do samych gier, uściśla to, jak są określane w literaturze przedmiotu, aby zająć się szczególną formą aktywizacji, jaką są gry planszowe. Ostatnia część artykułu przedstawia wartość edukacyjną i wychowawczą oraz znaczenia stosowania dedykacyjnych gier planszowych na katechezie.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectgry planszowepl
dc.subjectmetody aktywizującepl
dc.subjectzabawapl
dc.subjectkatechezapl
dc.titleKatechetyczne wykorzystanie religijnych gier planszowych w przekazie treści wiarypl
dc.title.alternativeCatechetical Use of Religious Board Games in the Passing on the Faithen
dc.title.alternativeUso catechistico di giochi da tavolo religiosi nella trasmissione della fedeit
dc.typearticlepl
dc.contributor.organizationKatolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła IIpl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.