Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTorończak, Edward
dc.date.accessioned2022-02-08T09:42:30Z
dc.date.available2022-02-08T09:42:30Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationTorończak, E. (2008). W kierunku skutecznego zarządzania wiedzą w pedagogice. Edukacja i Dialog, 4(197), 34-36.pl
dc.identifier.issn0866-952X
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/21034
dc.description.abstractDane dotyczące edukacji gromadzone są na ogromną skalę, ale gorzej wygląda sytuacja z ich udostępnianiem. Nie wszystkie instytucje skore są udostępniać swoje dane osobom zainteresowanym. Choć powstaje coraz większa liczba nowych stron WWW, które zawierają dane o tematyce edukacyjnej, to wiedza ta jest rozproszona, a w wielu przypadkach wymyka się spod kontroli jakości. Rodzi to poważne obawy, że wątpliwej jakości wiedza może być wykorzystywana przez decydentów do tworzenia polityki edukacyjnej. Warto zatem zastanowić się nad tym, w jaki sposób skuteczniej zarządzać wiedzą edukacyjną, by służyła ona lepiej nie tylko politykom i praktykom, ale wszystkim użytkownikom zainteresowanym problematyką edukacyjną.pl
dc.language.isopl
dc.publisherSpołeczne Towarzystwo Oświatowepl
dc.rightsDozwolony użytek*
dc.subjectzarządzanie wiedząpl
dc.subjectbadania edukacyjnepl
dc.subjectedukacjapl
dc.titleW kierunku skutecznego zarządzania wiedzą w pedagogicepl
dc.typearticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.