Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻukowska, Joanna
dc.contributor.authorPindelski, Mikołaj
dc.date.accessioned2013-07-29T08:32:26Z
dc.date.available2013-07-29T08:32:26Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2150
dc.description.abstractDrawing and attracting the consumer attention is one of the biggest issues of modern marketing . This is the reason why they are looking for innovative forms of marketing. Papers presents the solutions and take special attention on metaphors in marketing.en
dc.publisherUniversita, Zilina
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmarketeersen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectmetaphorsen
dc.subjectmarketingen
dc.titleModern Marketingen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa
dc.description.epersonJoanna Żukowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska