Show simple item record

dc.contributor.authorŻukowska, Joanna
dc.date.accessioned2013-07-29T08:35:30Z
dc.date.available2013-07-29T08:35:30Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2152
dc.description.abstractArtykuł prezentuje nowoczesną formę marketingu jaką jest ambient marketing. Szczególna uwaga zostaje poświecona wybranym jego odmianom, takim jak marketing szeptany, wirusowy, partyzancki, młodzieżowy, szokowy oraz aromamarketing.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherCENTRUM BADAŃ I EKSPERTYZ UE KATOWICEpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectambient marketingpl
dc.subjectmarketing wirusowypl
dc.subjectaromamarketingpl
dc.titleOdmiany ambient marketing jako współczesna forma marketingupl
dc.title.alternativeTypes Of Ambient Marketing as a Modern Form of Marketingen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonJoanna Żukowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska