Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŻukowska, Joanna
dc.date.accessioned2013-07-29T08:57:11Z
dc.date.available2013-07-29T08:57:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2158
dc.description.abstractArtykuł porusza kwestie czynników sukcesu kooperacji w innowacjach polskich przedsiębiorstw. W pierwszej części prezentowany jest przegląd literatury, z uwzględnieniem definiowania terminologii innowacji i kooperacji. Zwraca się także uwagę na występowanie zagadnienia w literaturze krajowej oraz zagranicznej. Druga cześć artykułu prezentuje wyniki badań czynników sukcesów kooperacji w innowacjach w przekroju branżowym.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectprzedsiębiorstwopl
dc.subjectbranżapl
dc.subjectkooperacjapl
dc.subjectinnowacyjnośćpl
dc.subjectinnowacjepl
dc.titleCzynniki wpływające na sukces kooperacji polskich przedsiębiorstw w innowacjach (w przekroju branżowym)pl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonJoanna Żukowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska