Show simple item record

dc.contributor.authorŻukowska, Joanna
dc.date.accessioned2013-07-29T09:00:36Z
dc.date.available2013-07-29T09:00:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2161
dc.description.abstractArtykuł jest próbą diagnozy obecności innowacji w organizacji, a w szczególności w działach marketingu, sposoby kreowania się środowisk innowacyjnych, jak również analizy pobudzania innowacyjności w zespołach marketingowych. Zostanie zeprezentowana część przeprowadzonych badań jakościowych dotyczących zagadnienia.pl_PL
dc.publisherPWE
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectinnowacjepl_PL
dc.titleTworzenie środowisk innowacyjnych w działach marketingu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowa
dc.description.epersonJoanna Żukowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska