Show simple item record

dc.contributor.authorŻukowska, Joanna
dc.date.accessioned2013-07-29T09:01:25Z
dc.date.available2013-07-29T09:01:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2162
dc.description.abstractArtykuł ma na celu dokonanie oceny wpływy niedogodności wynikających z kooperacji podmiotów na rynku B2B w ramach innowacji. W pierwszej kolejności dokonana zostanie próba oceny wpływu poszczególnych typów innowacji – produktowych, procesowych, organizacyjnych i marketingowych. Analizie poddane zostaną niedogodności wynikające ze współpracy w zależności od wielkości przedsiębiorstwa, branży w której funkcjonują podmioty kooperacji, struktury kapitału poszczególnych podmiotów, ich udziału sprzedaży eksportowej w łącznej sprzedaży czy udziału nowych produktów w całkowitej sprzedaży. Opracowanie będzie prezentować wyniki szerszych badań prowadzonych w zakresie kooperacji w innowacjach.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherUEpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectkooperacjapl
dc.subjectrozwójpl
dc.subjectinnowacjapl
dc.titleWpływ niedogodności wynikających z kooperacji podmiotów B2B na rozwój innowacjipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationSzkoła Główna Handlowapl
dc.description.epersonJoanna Żukowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska