Value Marketing as an Enterprise Business Strategy in the FMCG Market
Oglądaj/ Otwórz
Data
2022Autor
Krykavskyy, Ievhen
Binda, Jacek
Stetsj, Oksana
Dmytriv, Anna
Metadane
Pokaż pełny rekordStreszczenie
competitiveness
Kolekcje
- Książki / Books [2914]
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne:
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Potencjał i możliwości innowacyjne polskich regionów
Firlej, Krzysztof; Firlej, Krzysztof Adam (Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile, 2015)W artykule zaprezentowano ocenę potencjału i możliwości innowacyjnych regionów w Polsce. Problematyka innowacyjności regionów została zasygnalizowana w ujęciu teoretycznym i praktycznym, jako determinująca konkurencyjność ... -
Rola i możliwości rozwoju wiejskich gospodarstw rodzinnych jako jednostek organizacyjnych polskiego agrobiznesu
Firlej, Krzysztof (Wydawnictwo SGGW, 2004)W przedstawionym artykule autor określił rolę i możliwości wiejskich gospodarstw rodzinnych jako jednych z najważniejszych jednostek organizacyjnych polskiego agrobiznesu. Na wstępie scharakteryzowano rolników posiadających ... -
Nowoczesne formy promocji
Gębarowski, Marcin (Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2007-06)Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z ...