Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWolter, Edyta
dc.date.accessioned2013-08-07T12:01:16Z
dc.date.available2013-08-07T12:01:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2223
dc.description"Forum Pedagogiczne UKSW" 1/2011, s. 147-164.pl
dc.description.abstractŚrodowisko naturalne osoby ludzkiej tworzy płaszczyzna przyrodnicza (w której jest pokarm), społeczeństwo (w którym jednostka żyje) oraz sama osoba stanowi dla siebie środowisko. Celem artykułu jest wyjaśnienie pedagogiczno-ekologicznych implikacji środowiska społeczno-przyrodniczej przestrzeni człowieka – jako kategorii badań naukowych humanistycznie zorientowanej filozofii społecznej (modelu badań jakościowych w kategoriach filozoficznych).pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectekologiczna samorealizacjapl
dc.subjectwychowanie ekologicznepl
dc.subjectwychowanie do ekorozwojupl
dc.subjectśrodowiskopl
dc.titleŚrodowisko jako kategoria pedagogiczno-ekologicznapl
dc.title.alternativeEnvironment as pedagogical and ecological categorypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.description.epersonMichał Wyrostkiewicz


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.