Środowisko jako kategoria pedagogiczno-ekologiczna
dc.contributor.author | Wolter, Edyta | |
dc.date.accessioned | 2013-08-07T12:01:16Z | |
dc.date.available | 2013-08-07T12:01:16Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2223 | |
dc.description | "Forum Pedagogiczne UKSW" 1/2011, s. 147-164. | pl |
dc.description.abstract | Środowisko naturalne osoby ludzkiej tworzy płaszczyzna przyrodnicza (w której jest pokarm), społeczeństwo (w którym jednostka żyje) oraz sama osoba stanowi dla siebie środowisko. Celem artykułu jest wyjaśnienie pedagogiczno-ekologicznych implikacji środowiska społeczno-przyrodniczej przestrzeni człowieka – jako kategorii badań naukowych humanistycznie zorientowanej filozofii społecznej (modelu badań jakościowych w kategoriach filozoficznych). | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | ekologiczna samorealizacja | pl |
dc.subject | wychowanie ekologiczne | pl |
dc.subject | wychowanie do ekorozwoju | pl |
dc.subject | środowisko | pl |
dc.title | Środowisko jako kategoria pedagogiczno-ekologiczna | pl |
dc.title.alternative | Environment as pedagogical and ecological category | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.description.eperson | Michał Wyrostkiewicz |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.