Show simple item record

dc.contributor.authorWolter, Edyta
dc.date.accessioned2013-08-07T12:01:16Z
dc.date.available2013-08-07T12:01:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2223
dc.description"Forum Pedagogiczne UKSW" 1/2011, s. 147-164.pl
dc.description.abstractŚrodowisko naturalne osoby ludzkiej tworzy płaszczyzna przyrodnicza (w której jest pokarm), społeczeństwo (w którym jednostka żyje) oraz sama osoba stanowi dla siebie środowisko. Celem artykułu jest wyjaśnienie pedagogiczno-ekologicznych implikacji środowiska społeczno-przyrodniczej przestrzeni człowieka – jako kategorii badań naukowych humanistycznie zorientowanej filozofii społecznej (modelu badań jakościowych w kategoriach filozoficznych).pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectekologiczna samorealizacjapl
dc.subjectwychowanie ekologicznepl
dc.subjectwychowanie do ekorozwojupl
dc.subjectśrodowiskopl
dc.titleŚrodowisko jako kategoria pedagogiczno-ekologicznapl
dc.title.alternativeEnvironment as pedagogical and ecological categorypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.description.epersonMichał Wyrostkiewicz


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.