Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzyżycki, Rafał
dc.date.accessioned2013-09-09T07:14:09Z
dc.date.available2013-09-09T07:14:09Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.isbn83-7241-543-9
dc.identifier.isbn978-83-7241-543-1
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2308
dc.description.abstractPomijając klasyczne definicje „marketingu" można powiedzieć, że marketing jest to nic innego jak sztuka przekonania kogoś do kupna czegoś, czego dana osoba nie potrzebuje, najlepiej za cenę, której nie zapłaciłaby nawet wówczas, gdyby tego bardzo potrzebowała. Dodatkowo można powiedzieć, że dokonać tego można za pomocą wszelkich dostępnych narządzi. We współczesnej gospodarce, w której mówi się coraz częściej o społeczeństwie informatycznym, w sytuacji coraz powszechniejszego dostępu do Internetu, znaczenia nabierają narzędzia wchodzące w skład IT. W Polsce, pomimo nadal wysokich kosztów dostępu, liczba użytkowników Internetu charakteryzuje się wysokim tempem wzrostu.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiegopl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectdziałania marketingowepl
dc.subjectmarketingpl
dc.subjectinternetpl
dc.titleMożliwości wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmypl
dc.title.alternativeUSING THE INTERNET IN THE MARKETING ACTIVITY OF THE COMPANYpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectpl
dc.contributor.organizationWydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczecińskipl
dc.description.epersonRafał Czyżycki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska