Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.editorKwaśnik, Michał
dc.contributor.editorZukow, Walery
dc.date.accessioned2013-09-09T08:02:35Z
dc.date.available2013-09-09T08:02:35Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-1-300-36911-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2311
dc.language.isoenen
dc.publisherRadomska Szkoła Wyższa
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.titleCurrent problems of advertisement and image in economy and tourismen
dc.title.alternativeAktualne problemy reklamy i image w ekonomii i turystycepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/booken
dc.description.epersonWalery Zukow
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska