"Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy
dc.contributor.author | Osiński, Zbigniew | |
dc.date.accessioned | 2013-09-12T08:14:46Z | |
dc.date.available | 2013-09-12T08:14:46Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Osiński Zbigniew, "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy. [w] "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok". Edukacja historyczna w szkole ponadgimnazjalnej po 2013 roku, red. M. Fic, Katowice - Bielsko-Biała 2012, s. 37-56 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-63904-00-5 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2361 | |
dc.description.abstract | Celem artykułu jest analiza założeń przedmiotu „Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok”, który od roku szkolnego 2012/2013 staje się składnikiem programu kształcenia w liceum ogólnokształcącym i technikum , pod kątem przydatności do przygotowania młodego człowieka do podejmowania wyzwań współczesnego społeczeństwa i gospodarki. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Cum Laude Katowice | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | reformowanie oświaty | pl |
dc.subject | edukacja historyczna | pl |
dc.subject | dydaktyka historii | pl |
dc.title | "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl |
dc.contributor.organization | UMCS w Lublinie | pl |
dc.description.eperson | Zbigniew Osiński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16126]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.