Show simple item record

dc.contributor.authorOsiński, Zbigniew
dc.date.accessioned2013-09-12T08:14:46Z
dc.date.available2013-09-12T08:14:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationOsiński Zbigniew, "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy. [w] "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok". Edukacja historyczna w szkole ponadgimnazjalnej po 2013 roku, red. M. Fic, Katowice - Bielsko-Biała 2012, s. 37-56pl
dc.identifier.isbn978-83-63904-00-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2361
dc.description.abstractCelem artykułu jest analiza założeń przedmiotu „Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok”, który od roku szkolnego 2012/2013 staje się składnikiem programu kształcenia w liceum ogólnokształcącym i technikum , pod kątem przydatności do przygotowania młodego człowieka do podejmowania wyzwań współczesnego społeczeństwa i gospodarki.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Cum Laude Katowicepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreformowanie oświatypl
dc.subjectedukacja historycznapl
dc.subjectdydaktyka historiipl
dc.title"Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUMCS w Lubliniepl
dc.description.epersonZbigniew Osiński


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.