Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOsiński, Zbigniew
dc.date.accessioned2013-09-12T08:14:46Z
dc.date.available2013-09-12T08:14:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationOsiński Zbigniew, "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy. [w] "Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok". Edukacja historyczna w szkole ponadgimnazjalnej po 2013 roku, red. M. Fic, Katowice - Bielsko-Biała 2012, s. 37-56pl
dc.identifier.isbn978-83-63904-00-5
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2361
dc.description.abstractCelem artykułu jest analiza założeń przedmiotu „Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok”, który od roku szkolnego 2012/2013 staje się składnikiem programu kształcenia w liceum ogólnokształcącym i technikum , pod kątem przydatności do przygotowania młodego człowieka do podejmowania wyzwań współczesnego społeczeństwa i gospodarki.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Cum Laude Katowicepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreformowanie oświatypl
dc.subjectedukacja historycznapl
dc.subjectdydaktyka historiipl
dc.title"Historia i społeczeństwo. Dziedzictwo epok” a wyzwania społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzypl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUMCS w Lubliniepl
dc.description.epersonZbigniew Osiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.