Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-8 z 8
Problematyka kontekstów i metod badań w komparatystyce
(Dom Kultury Śródmieście w Warszawie, 2012)
Problems of Contexts and Research Methods in Comparative Studies
The article discusses the methods and contexts of comparative literature, understood as a combination of a research framework, a comparative theory and a ...
Problems of Contexts and Research Methods in Comparative Studies
(Dom Kultury Śródmieście w Warszawie, 2013)
Problems of Contexts and Research Methods in Comparative Studies
The article discusses the methods and contexts of comparative literature, understood
as a combination of a research framework, a comparative theory and a ...
Literatura i konteksty. Rzeczy teoretyczne
(Elipsa, 2011)
Tekst międzykulturowy. O przemianach literatury emigracyjnej
(Elipsa, 2016)
Dystans ironiczny w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2: Zabójcy królów"
(Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej "Trickster", 2015)
Autor rozdziału przedstawia zjawisko dystansu ironicznego
w grach wideo i analizuje jego przykłady w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2:
Zabójcy Królów". Istotą omawianego tu zabiegu jest wytworzenie w obrębie
gry nowego ...
Mikropoetyka wobec gier wideo, czyli minimalistyczna pochwała krótkowzroczności
(Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2017)
Artykuł wskazuje na potrzebę konstruowania nowej hermeneutyki w obrębie mediów cyfrowych. Według autora odpowiedź na tę potrzebę w obrębie game studies polega na prowadzaniu bliskotekstowych interpretacji, skoncentrowanych ...
Jak badać literaturę digitalną? O lekturze relacyjnej i figurach kinetycznych słów kilka
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015)