Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 16
Dystans ironiczny w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2: Zabójcy królów"
(Stowarzyszenie Badaczy Popkultury i Edukacji Popkulturowej "Trickster", 2015)
Autor rozdziału przedstawia zjawisko dystansu ironicznego
w grach wideo i analizuje jego przykłady w grach "Wiedźmin" i "Wiedźmin 2:
Zabójcy Królów". Istotą omawianego tu zabiegu jest wytworzenie w obrębie
gry nowego ...
Akty mowy jako klucz do interpretacji postaw rodzicielskich. Wychowawcze, komunikacyjne i edukacyjne aspekty filmów animowanych dla dzieci (na przykładzie filmów emitowanych w MiniMini+ i Cartoon Network)
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2015)
Młodzi o jezyku dawnym
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2015)
Co wyczytasz pod skórą "Wiedźmina 3"?
(Korporacja Ha!art, 2015)
Zagraj to jeszcze raz, Stanley. Mise en abyme oraz gra konwencją i narracją w "The Stanley Parable"
(Wydawnictwo FA-art, 2015)
Od słuchowiska przez film po książkę - leksykalne wykładniki stylizacji językowej w "Samych swoich"
(Uniwersytet Łódzki, 2015)
The subject of this article are lexical exponents of stylization in the three texts written by Andrzej Mularczyk and connected with the film Sami swoi. The object of the analysis was lexis from Kresy (which turned out to ...
Język mieszkańców Stoczka i okolic wczoraj i dziś
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2015)
Dialog pokoleń na Mazowszu Dalszym (Dąbrówka, Sadowne, Stoczek)
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2015)
Strona Europy. Studia o XX-wiecznej literaturze polskiej i europejskiej
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2015)
Kult, mit i kompleks. Figury autokreacji w twórczości Leopolda Tyrmanda, Marka Hłaski i Tadeusza Konwickiego
(Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, 2015)