Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-6 z 6
Znakowy charakter graficznych interfejsów użytkownika w grach wideo
(Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2013)
Co wyczytasz pod skórą "Wiedźmina 3"?
(Korporacja Ha!art, 2015)
Zagraj to jeszcze raz, Stanley. Mise en abyme oraz gra konwencją i narracją w "The Stanley Parable"
(Wydawnictwo FA-art, 2015)
Mikropoetyka wobec gier wideo, czyli minimalistyczna pochwała krótkowzroczności
(Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2017)
Artykuł wskazuje na potrzebę konstruowania nowej hermeneutyki w obrębie mediów cyfrowych. Według autora odpowiedź na tę potrzebę w obrębie game studies polega na prowadzaniu bliskotekstowych interpretacji, skoncentrowanych ...
W stronę poetyki gier wideo
(Wydział Filologii Polskiej i Klasycznej UAM, 2016)
Artykuł przedstawia, w jaki sposób gry wideo lokują się w spektrum zainteresowań poetyki, i podejmuje kwestię rozszerzania narzędzi tradycyjnych badań poetologicznych w kontekście tekstowości cyfrowej. Autor podejmuje ...
Gry wideo w świetle narratologii transmedialnej oraz koncepcji światoopowieści (storyworld)
(Dom Kultury Śródmieście, Warszawa, 2015)
The article approaches videogames from the perspective of transmedia narratology. The first part raises the question whether videogames can be treated and analyzed as a medium with a narrative potential, referring briefly ...