Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-5 z 5
Medialny obraz Czarnego protestu w kontekście dyskursu o aborcji
(2018)
Niniejsza praca stanowi charakterystykę języka używanego w kontekście Czarnego protestu oraz wydarzeń z nim powiązanych, w latach 2016-2017. Analizie podlega szczególnie obraz protestu wykreowany przez media oraz wpływ tej ...
Storytelling w reklamach "Twardowsky" i "Twardowsky 2.0"
(2018)
Praca stanowi analizę reklam Twardowsky oraz Twardowsky 2.0. Stara się ustalić przyczyny decyzji Allegro o powstaniu krótkometrażowych filmów fantasy — Legendy Polskie. Wyjaśnia cechy dystynktywne storytellingu przy pomocy ...
Komizm filmu reklamowego jako praktyka popkultury
(2018)
Praca dotyczy zagadnienia komizmu występującego w filmach reklamowych w odniesieniu do popkultury. Przykładami, do których się odniosłam są: Serce i Rozum - Pieprz i sól, Vicks, Poznaj historię Stefana #weekending, Nasivin ...
Od powieści do adaptacji – powoływanie do życia postaci literatury fantasy na przykładzie Severusa Snape’a, bohatera sagi J.K Rowling o Harrym Potterze
(2018)
W niniejszej rozprawie przedstawiam kolejne etapy tworzenia postaci w filmie będącym adaptacją powieści fantasy. Praca polega na analizie kolejnych kroków podejmowanych przez osoby zaangażowane w produkcję ekranizacji, ...