Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOsiński, Zbigniew
dc.date.accessioned2013-09-13T07:32:42Z
dc.date.available2013-09-13T07:32:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationOsiński Zbigniew, Bariery wykorzystania Internetu w polskiej edukacji, [w] Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne, red. T. Grabiński, Kielce 2011, t. 2, s. 87-96pl
dc.identifier.isbn978-83-89274-65-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2380
dc.description.abstractInternet nie jest należycie wykorzystywany w procesie edukacji w Polsce mimo, że potrzeby społeczno-ekonomiczne tego wymagają. Nie wynika to ani z braku pedagogicznych teorii, czy niedostatku pomysłów na rozwiązania praktyczne, ani z braku motywacji i potrzeb u uczniów. Powodem jest dominujący model lekcji, oparty na zapamiętywaniu z góry określonych informacji dostępnych w podręcznikach oraz na aktywności nauczyciela, duża liczebność uczniowskich grup, brak sal z dostępem do sieci i przynajmniej kilkoma komputerami, słaby poziom alfabetyzacji cyfrowej nauczycieli, mentalność akceptująca dziewiętnastowieczny model edukacji oraz niedostatki tych zasobów polskiego Internetu, które tworzone są przez urzędy, instytucje i organizacje zajmujące się oświatą.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej Kielcepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzasoby sieciowepl
dc.subjectedukacjapl
dc.subjectinternetpl
dc.titleBariery wykorzystania Internetu w polskiej edukacjipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.description.epersonZbigniew Osiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.