Bariery wykorzystania Internetu w polskiej edukacji
dc.contributor.author | Osiński, Zbigniew | |
dc.date.accessioned | 2013-09-13T07:32:42Z | |
dc.date.available | 2013-09-13T07:32:42Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Osiński Zbigniew, Bariery wykorzystania Internetu w polskiej edukacji, [w] Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne, red. T. Grabiński, Kielce 2011, t. 2, s. 87-96 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-89274-65-6 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2380 | |
dc.description.abstract | Internet nie jest należycie wykorzystywany w procesie edukacji w Polsce mimo, że potrzeby społeczno-ekonomiczne tego wymagają. Nie wynika to ani z braku pedagogicznych teorii, czy niedostatku pomysłów na rozwiązania praktyczne, ani z braku motywacji i potrzeb u uczniów. Powodem jest dominujący model lekcji, oparty na zapamiętywaniu z góry określonych informacji dostępnych w podręcznikach oraz na aktywności nauczyciela, duża liczebność uczniowskich grup, brak sal z dostępem do sieci i przynajmniej kilkoma komputerami, słaby poziom alfabetyzacji cyfrowej nauczycieli, mentalność akceptująca dziewiętnastowieczny model edukacji oraz niedostatki tych zasobów polskiego Internetu, które tworzone są przez urzędy, instytucje i organizacje zajmujące się oświatą. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej Kielce | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | zasoby sieciowe | pl |
dc.subject | edukacja | pl |
dc.subject | internet | pl |
dc.title | Bariery wykorzystania Internetu w polskiej edukacji | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie | pl |
dc.description.eperson | Zbigniew Osiński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16158]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.