Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOsiński, Zbigniew
dc.date.accessioned2013-09-13T11:36:52Z
dc.date.available2013-09-13T11:36:52Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationOsiński Zbigniew, Kompetencje miękkie absolwenta humanistycznych studiów wyższych a metody prowadzenia zajęć. [w] Studia wyższe z perspektywy rynku pracy, red. B. Sitarska, K. Jankowski, R. Droba, Siedlce 2010, s. 57-66pl
dc.identifier.isbn978-83-7051-583-6
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2390
dc.description.abstractKompetencje osobiste i interpersonalne absolwenta studiów wyższych w istotny sposób wpływają na jego szanse na rynku pracy. Typowe metody prowadzenia zajęć nie sprzyjają kształtowaniu tych kompetencji. Konieczne jest sięganie po rozwiązania metodyczne wszechstronnie aktywizujące studenta. Przykładem może być kurs LATINA oferowany przez Oslo University College. W przypadku humanistyki zmiana metod kształcenia jest warunkiem koniecznym dostosowania modelu studiów do wymagań współczesności.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Akademii Podlaskiej Siedlcepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmetody aktywizującepl
dc.subjectuniwersytetpl
dc.subjectszkolnictwo wyższepl
dc.subjectkompetencje miękkiepl
dc.titleKompetencje miękkie absolwenta humanistycznych studiów wyższych a metody prowadzenia zajęćpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUMCS w Lubliniepl
dc.description.epersonZbigniew Osiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.