Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOsiński, Zbigniew
dc.date.accessioned2013-09-13T11:37:55Z
dc.date.available2013-09-13T11:37:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationOsiński Zbigniew, W poszukiwaniu efektywnych metod kształcenia uniwersyteckiego, "e-Mentor", 2010, nr 2pl
dc.identifier.issn1731-6758
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2391
dc.description.abstractZ punktu widzenia gospodarki i społeczeństwa istotne jest, jak polskie uczelnie wyższe wyposażają swoich absolwentów w potrzebne kompetencje. Można odnieść wrażenie, że wskazując na niezadowalające wywiązywanie się uczelni z tych oczekiwań, pomija się decydującą rolę metod prowadzenia zajęć w kształtowaniu kompetencji. Przykładem rozwiązania metodycznego, które powinno być poznawane i dyskutowane w środowisku dydaktyków wyższych uczelni jest kurs LATINA prowadzony przez Oslo University College.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Szkoły Głównej Handlowej Warszawapl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectkompetencjepl
dc.subjectaktywizujące metody kształceniapl
dc.subjectszkolnictwo wyższepl
dc.titleW poszukiwaniu efektywnych metod kształcenia uniwersyteckiegopl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUMCS w Lubliniepl
dc.description.epersonZbigniew Osiński


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.