W poszukiwaniu efektywnych metod kształcenia uniwersyteckiego
dc.contributor.author | Osiński, Zbigniew | |
dc.date.accessioned | 2013-09-13T11:37:55Z | |
dc.date.available | 2013-09-13T11:37:55Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Osiński Zbigniew, W poszukiwaniu efektywnych metod kształcenia uniwersyteckiego, "e-Mentor", 2010, nr 2 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-6758 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2391 | |
dc.description.abstract | Z punktu widzenia gospodarki i społeczeństwa istotne jest, jak polskie uczelnie wyższe wyposażają swoich absolwentów w potrzebne kompetencje. Można odnieść wrażenie, że wskazując na niezadowalające wywiązywanie się uczelni z tych oczekiwań, pomija się decydującą rolę metod prowadzenia zajęć w kształtowaniu kompetencji. Przykładem rozwiązania metodycznego, które powinno być poznawane i dyskutowane w środowisku dydaktyków wyższych uczelni jest kurs LATINA prowadzony przez Oslo University College. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Szkoły Głównej Handlowej Warszawa | pl |
dc.rights | Dozwolony użytek | |
dc.subject | kompetencje | pl |
dc.subject | aktywizujące metody kształcenia | pl |
dc.subject | szkolnictwo wyższe | pl |
dc.title | W poszukiwaniu efektywnych metod kształcenia uniwersyteckiego | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | UMCS w Lublinie | pl |
dc.description.eperson | Zbigniew Osiński |
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
-
Artykuły / Articles [16165]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.