Show simple item record

dc.contributor.authorJaskowska, Bozena
dc.date.accessioned2013-10-02T12:56:32Z
dc.date.available2013-10-02T12:56:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn8374313064
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2518
dc.description.abstractObecność biblioteki w mediach społecznościowych nie może sprowadzać się jedynie do założenia profilu w serwisie i traktowania go jako przedłużenia tradycyjnej strony WWW. Budowanie zaangażowania, prowadzenie dialogu, oferowanie starych i uruchamianie nowych usług bibliotecznych oraz inicjowanie przekazów marketingu wirusowego – to podstawowe formy aktywności biblioteki w mediach społecznościowych. W referacie omówiono wybrane trendy komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych: profil firmowy, aplikacje użytkowe, serwisy geolokalizacyjne wraz augmented reality, a także gry społecznościowe. Marketing społecznościowy musi być procesem ciągłym, wykorzystującym kreatywność oraz wiedzę o sposobie konsumowania mediów przez pokolenie cyfrowe.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherBiblioteka Uniwersytecka im. Jerzego Giedroycia w Białymstokupl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectmarketing bibliotecznypl
dc.subjectserwisy społecznościowepl
dc.titleBądźmy tam gdzie oni! Elementy social media marketingu w bibliotecepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationUniwersytet Rzeszowskipl
dc.description.epersonBozena Jaskowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska