Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.date.accessioned2013-10-14T08:12:36Z
dc.date.available2013-10-14T08:12:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationM. Szyszka, Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach, CRZL, Warszawa 2013.pl
dc.identifier.isbn978-83-61638-93-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2580
dc.language.isoplpl
dc.publisherCentrum Rozwoju Zasobów Ludzkichpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpraca socjalnapl
dc.subjectinstytucje pomocy społecznejpl
dc.subjectpublic relationspl
dc.titleKształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediachpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białejpl
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska