Show simple item record

dc.contributor.authorSzyszka, Michał
dc.date.accessioned2013-10-14T08:12:36Z
dc.date.available2013-10-14T08:12:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationM. Szyszka, Kształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediach, CRZL, Warszawa 2013.pl
dc.identifier.isbn978-83-61638-93-3
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2580
dc.language.isoplpl
dc.publisherCentrum Rozwoju Zasobów Ludzkichpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpraca socjalnapl
dc.subjectinstytucje pomocy społecznejpl
dc.subjectpublic relationspl
dc.titleKształtowanie wizerunku instytucji pomocy społecznej w mediachpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białejpl
dc.description.epersonMichał Szyszka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska