Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDrzewiecki, Piotr
dc.date.accessioned2013-10-17T06:51:09Z
dc.date.available2013-10-17T06:51:09Z
dc.date.issued2013-10-17
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2604
dc.description.abstractPrzedłożona publikacja stanowi raport z badań realizowanych wespół ze studentami specjalizacji edukacyjno-medialnej Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW pod nazwą „Technologie kontrolerów ruchu w nowoczesnej edukacji medialnej”. Dotyczy problemu zagrożeń współczesnej cyberprzestrzeni w kontekście rozwoju fizycznego młodych osób. W ramach projektu przeprowadzono ok. 50 częściowo ustrukturalizowanych wywiadów pogłębionych z rodzicami, uczniami i nauczycielami WF. Zebrany materiał pogrupowano w cztery główne kategorie problemowe: aktywność w cyberprzestrzeni, aktywność fizyczna, kontrolery ruchu i geocaching. Dzięki raportowi udało się wskazać na główne problemy, ale też dokonać analizy licznych stereotypów dotyczących obecności młodych osób w wirtualnym świecie.pl
dc.description.sponsorshipZrealizowano ze środków na badania statutowe UKSWpl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectedukacja medialnapl
dc.subjectgeocachingpl
dc.subjectkontrolery ruchupl
dc.subjectaktywność fizycznapl
dc.subjectcyberprzestrzeńpl
dc.titleCyberprzestrzeń a aktywność fizyczna dzieci i młodzieży. Raport z badań jakościowych realizowanych w środowisku szkolnympl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl
dc.contributor.organizationInstytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.epersonPiotr Drzewiecki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska