Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-3 z 3
Facebook as a New Layer of the Internet
(Partium Press Debrecen Universtity Press, 2014)
Paul Levinson lists Facebook, along with the blogosphere, Wikipedia, YouTube, MySpace, Digg and Twitter, as a new “new medium”. There is no doubt that that is true, but only part of a whole truth. From a technical point ...
Kim jest pisarz (w internecie)?
(Wydawnictwo Instytutu Badań Literackich Polskiej Akademii Nauk, Stowarzyszenie Pro Cultura Litteraria, 2012)
Artykuł poświęcony jest obecności pisarzy w internecie. Na podstawie analizy 85 stron internetowych polskich omawiam ich motywacje, strategie i sposoby komunikacji z odbiorcą. Przemiany technologiczne dostarczają nowych ...
Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji
(2015)
Celem artykułu jest przedstawienie ewolucji, jakiej ulega społeczny obraz technologii komputerowej. Tradycyjnie komputery postrzegane były jako „mózgi elektronowe”, obdarzone swoistą podmiotowością agensy zdolne do ...