Nowoczesne formy promocji
Streszczenie
Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z konsumentami. W podręczniku znalazły się rozważania teoretyczne dotyczące poszczególnych narzędzi promocji, ale zaprezentowano również praktyczne wskazówki odnoszące się do ich zastosowania. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Ukazano w nich zróżnicowane formy komunikacji marketingowej, które stosunkowo niedawno pojawiły się w naszym kraju.
Kolekcje
- Książki / Books [2914]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu
Toczyski, Piotr (2010)Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne ... -
Reklama — operacjonalizacja pojęcia
Wszołek, Mariusz (Wydawnictwo LIBRON, 2015-05-07)W niniejszej publikacji szeroko omawiam pojęcie reklamy w perspektywie kilku wiodących paradygmatów. Część dostępnych na polskim rynku wydawniczym publikacji z zakresu reklamy zwykła się rozpoczynać od słów: „reklama ... -
Bohater w reklamie telewizyjnej - raport badawczy
Kozłowska, Anna (Wyższa Szkoła Promocji, 2012)Główny przedmiot badawczy projektu badawczego stanowiła reklama telewizyjna analizowana pod kątem pojawiających się w niej bohaterów reklamowych. Projekt badawczy pt.„Bohater w reklamie telewizyjnej” wychodzi z założenia ...