Nowoczesne formy promocji
Abstract
Treści przedstawione w opracowaniu są efektem wieloletnich obserwacji polskiego oraz zagranicznych rynków mediów i reklamy. Na jej podstawie zaprezentowano najbardziej perspektywiczne kierunki rozwoju komunikacji z konsumentami. W podręczniku znalazły się rozważania teoretyczne dotyczące poszczególnych narzędzi promocji, ale zaprezentowano również praktyczne wskazówki odnoszące się do ich zastosowania. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Ukazano w nich zróżnicowane formy komunikacji marketingowej, które stosunkowo niedawno pojawiły się w naszym kraju.
Collections
- Książki / Books [2851]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Skąd znamy Goździkową? – czyli o różnych sposobach charakteryzowania bohatera
Ryłko-Kurpiewska, Anna (Marpress, 2011)Od dawna wiadomo, że stosunek odbiorcy do bohatera reklamy rzutuje na postrzeganie produktu i jego ocenę. Cechy postaci wykorzystywane są do stymulowania pozytywnego wartościowania produktów bądź krytyki towarów konkurencyjnych. ... -
Gdzie szukać konsumentów: efektywność reklamy internetowej w zależności od kontekstu
Toczyski, Piotr (2010)Reklama w internecie bardziej pomaga niż irytuje. Na dodatek internet jest jedynym medium, w którym natychmiast po kontakcie z reklamą można wyszukać dodatkowe informacje na temat, którego ona dotyczy. Takie są główne ... -
Reklama — operacjonalizacja pojęcia
Wszołek, Mariusz (Wydawnictwo LIBRON, 2015-05-07)W niniejszej publikacji szeroko omawiam pojęcie reklamy w perspektywie kilku wiodących paradygmatów. Część dostępnych na polskim rynku wydawniczym publikacji z zakresu reklamy zwykła się rozpoczynać od słów: „reklama ...