Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMitręga, Maciej
dc.date.accessioned2013-11-25T14:35:52Z
dc.date.available2013-11-25T14:35:52Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationMitręga, M. (2003). Firma o rozmytych granicach. Marketing w praktyce, 14(60), 55-57.pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2854
dc.description.abstractW obliczu postępującej globalizacji, w warunkach wysoce złożonego i turbulentnego otoczenia konieczna jest zmiana sposobu postrzegania ogółu stosunków zachodzących po-między podmiotami wewnątrz i na zewnątrz swoich firm. W tej mierze należy zauważyć, iż z jednej strony, w ramach struktur organizacyjnych dużych przedsiębiorstw pomiędzy wyodrębnionymi jednostkami (centrami zysków i strat) nasiliły się stosunki o charakterze konkurencyjnym, z drugiej – na rynku coraz większą rolę odgrywa mechanizm wielostronnych po-rozumień oparty na centralnym planowaniu, który tradycyjnie zarezerwowany był dla stosunków wewnątrzorganizacyjnych. Z punktu widzenia menedżerów konieczne staje się postrzeganie swoich przedsię-biorstw nie tylko jako podmiotów dwustronnie oddziaływujących z otoczeniem ale także jako organizacji o rozmytych granicach - zintegrowanych z otoczeniem poprzez sieci wielostron-nych powiązań. Na podstawie analizy potencjału własnej firmy i jej pozycji na rynku współ-czesny menadżer winien określić rolę swojej firmy w ramach sieci relacji podmiotów, które współtworzą wartość „konsumowaną” przez ostatecznego odbiorcę.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherMARKETING W PRAKTYCE Media i Szkoleniapl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectgranice organizacjipl
dc.subjectmarketing relacjipl
dc.subjectinteresariuszepl
dc.subjectstruktura organizacyjnapl
dc.titleFirma o rozmytych granicachpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl
dc.description.epersonMaciej Mitrega


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.