Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMitręga, Maciej
dc.date.accessioned2013-11-25T14:38:27Z
dc.date.available2013-11-25T14:38:27Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationMitręga, M. (2005). Pomiar relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Marketing i Rynek(2), 2-7pl
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2855
dc.description.abstractPomimo obserwowanego obecnie w praktyce dużego zainteresowania lojalnością klientów, można zauważyć znaczną lukę w zakresie badań nad procesem budowy bliskich relacji z klientem. W przeciwieństwie do relacji zachodzących na rynku instytucjonalnym w środowisku badaczy marketingowych sporo kontrowersji budzi wciąż problematyka relacji zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem jako indywidualną jednostką (Business to Consumer). W artykule zdefiniowano pojęcie relacji B2B i zaprezentowano kluczowe miary/wymiary badawcze relacji B2C, takie jak: Siła relacji, Czas trwania relacji, Intensywność relacji, Satysfakcja klienta, Porównawczy poziom odniesienia, Orientacja sprzedawcy na klienta, Wiedza profesjonalna sprzedawcy, Zaangażowanie klienta. Wskazano również na zależności zachodzące między tymi wymiarami relacji.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPolskie Wydawnictwo Ekonomicznepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzaufanie klientapl
dc.subjectsatysfakcja klientapl
dc.subjectsiła relacjipl
dc.subjectwłasności relacji z klientempl
dc.subjectpomiar relacji z klientempl
dc.subjectmarketing relacjipl
dc.titlePomiar relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentempl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl
dc.description.epersonMaciej Mitrega


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.