Show simple item record

dc.contributor.authorMitręga, Maciej
dc.date.accessioned2013-11-28T08:31:38Z
dc.date.available2013-11-28T08:31:38Z
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.citationMitrega, M. (2013). Marketing mobilny w świetle postaw użytkowników telefonów komórkowych. Handel Wewnętrzny, 3(maj-czerwiec), 170-177.pl
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2890
dc.description.abstractNiniejszy artykuł koncentruje się na postawach wobec reklam mobilnych jako niedostatecznie zbadanym obszarze badań w marketingu. Zaprezentowano wyniki badań własnych, które wskazują na to, że użytkownicy telefonów komórkowych w Polsce mają bardzo negatywny stosunek do reklam przesyłanych na telefon, co skutkuje tym, że w większości ignorują je. Tendencja ta jest szczególnie wyraźna w przypadku młodych konsumentów. Wynika badań sugerują konieczność stosowania bardziej przemyślanych i transparentnych strategii w komunikacji marketingowej za pośrednictwem telefonu komórkowego.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectreklamapl
dc.subjectmłodzi konsumencipl
dc.subjectpostawypl
dc.subjectmarketing mobilnypl
dc.titleMarketing mobilny w świetle postaw użytkowników telefonów komórkowychpl
dc.title.alternativeMobile marketing in the light of attitudes of mobile phone usersen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl
dc.description.epersonMaciej Mitrega


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.