Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZamorska, Magdalena
dc.date.accessioned2013-11-30T16:13:20Z
dc.date.available2013-11-30T16:13:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationM. Zamorska, Butō-fu. Obraz w umyśle, obraz w ciele, Zeszyty Naukowe PWST w Krakowie, nr 5, 2013pl
dc.identifier.isbn978-83-63287-08-5
dc.identifier.issn1899-8488
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2910
dc.description.abstractCharakterystyczna dla japońskiego butō technika – wcielanie obrazu – ma wiele wariantów. Techniki wykorzystywane w treningu butō są narzędziem służącym własnej przemianie i jej katalizatorem. Reakcje ideokinetyczne i ideodynamiczne mogą stanowić bazę fundamentalnej dla butō metody, której narzędziem są tzw. butō-fu, „notacje butō”. Praca z butō-fu jest spokrewniona nie tylko z zenistyczną metodą pracy z koanem, ale również z popularną w świecie zachodnim w XX wieku ideokinetyką, zreinterpretowaną i rozpropagowaną jako technika treningowa tancerzy w latach 90. przez Erica Franklina.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPaństwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. Ludwika Solskiego w Krakowiepl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjecttaniecpl
dc.subjectdancepl
dc.subjectbutohpl
dc.subjectbutoh-fupl
dc.subjectimagepl
dc.subjectobrazpl
dc.subjectbutōpl
dc.titleButō-fu. Obraz w umyśle, obraz w cielepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Wrocławski
dc.description.epersonMagdalena Zamorska


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.