Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDrzewiecki, Piotr
dc.date.accessioned2012-10-25T15:21:54Z
dc.date.available2012-10-25T15:21:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationP. Drzewiecki, Supermarket telewizji. Cyfryzacja sektora audiowizualnego - wyzwanie dla edukacji medialnej, "Kultura - Media - Teologia", 2010 (1) nr 1, s. 96-104.pl
dc.identifier.issn2081-8971
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/291
dc.description.abstractArtykuł o technologicznych i kulturowych przemianach związanych z planowanym w Europie i Polsce wprowadzeniem cyfrowej technologii nadawania przekazów telewizyjnych. Rośnie liczba abonentów telewizji cyfrowej, ale dostrzegamy również przemiany jakościowe. Rozwój telewizji cyfrowej prowadzi do powstania nowej kultury i mentalności telewidzów. Kultura telewizji cyfrowej będzie wymagać od widzów większej aktywności i orientacji w przekazach audiowizualnych. Odbiorcy będą potrzebowali wsparcia ze strony instytucji wychowawczych i mediów. Dużą rolę może odegrać społeczna i szkolna edukacja medialna.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydział Teologiczny Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectedukacja medialnapl
dc.subjectcyfryzacja telewizji w Polscepl
dc.subjecttelewizja cyfrowapl
dc.titleSupermarket telewizji. Cyfryzacja sektora audiowizualnego – wyzwanie dla edukacji medialnejpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationInstytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.epersonPiotr Drzewiecki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska