Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMitręga, Maciej
dc.date.accessioned2013-12-04T12:14:39Z
dc.date.available2013-12-04T12:14:39Z
dc.date.issued2011-09
dc.identifier.citationMitrega, M. (2011). Zdolności sieciowe małych i średnich przedsiębiorstw a jakość relacji z klientami. Handel Wewnętrzny, 2(wrzesień-październik), 27-32.pl
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2924
dc.descriptionArtykuł ten nawiązuje do tego nurtu badawczego poprzez prezentację wyników badań empirycznych testujących zależność pomiędzy wielowymiarową zdolnością sieciową małych przedsiębiorstw a ich wynikami w zakresie relacji z klientami.pl
dc.description.abstractZdolności sieciowe organizacji stanowią relatywnie nowy, wyłaniający się nurt badawczy w zarządzaniu. Artykuł ten nawiązuje do tego nurtu badawczego poprzez prezentację wyników badań empirycznych testujących zależność pomiędzy wielowymiarową zdolnością sieciową małych przedsiębiorstw a ich wynikami w zakresie relacji z klientami.pl
dc.description.sponsorshipMinister Nauki i Szkolnictwa Wyższegopl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/NN 115032235pl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing relacjipl
dc.subjectaliansepl
dc.subjectrelacje B2Bpl
dc.subjectsieć międzyorganizacyjnapl
dc.subjectzdolności sieciowepl
dc.titleZdolności sieciowe małych i średnich przedsiębiorstw a jakość relacji z klientamipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl
dc.description.epersonMaciej Mitrega


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.