Show simple item record

dc.contributor.authorMitręga, Maciej
dc.date.accessioned2013-12-04T12:14:39Z
dc.date.available2013-12-04T12:14:39Z
dc.date.issued2011-09
dc.identifier.citationMitrega, M. (2011). Zdolności sieciowe małych i średnich przedsiębiorstw a jakość relacji z klientami. Handel Wewnętrzny, 2(wrzesień-październik), 27-32.pl
dc.identifier.issn0438-5403
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2924
dc.descriptionArtykuł ten nawiązuje do tego nurtu badawczego poprzez prezentację wyników badań empirycznych testujących zależność pomiędzy wielowymiarową zdolnością sieciową małych przedsiębiorstw a ich wynikami w zakresie relacji z klientami.pl
dc.description.abstractZdolności sieciowe organizacji stanowią relatywnie nowy, wyłaniający się nurt badawczy w zarządzaniu. Artykuł ten nawiązuje do tego nurtu badawczego poprzez prezentację wyników badań empirycznych testujących zależność pomiędzy wielowymiarową zdolnością sieciową małych przedsiębiorstw a ich wynikami w zakresie relacji z klientami.pl
dc.description.sponsorshipMinister Nauki i Szkolnictwa Wyższegopl
dc.language.isoplpl
dc.publisherInstytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunkturpl
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/NN 115032235pl
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectmarketing relacjipl
dc.subjectaliansepl
dc.subjectrelacje B2Bpl
dc.subjectsieć międzyorganizacyjnapl
dc.subjectzdolności sieciowepl
dc.titleZdolności sieciowe małych i średnich przedsiębiorstw a jakość relacji z klientamipl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl
dc.description.epersonMaciej Mitrega


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Dozwolony użytek
Using this material is possible in accordance with the relevant provisions of fair use or other exceptions provided by law. Other use requires the consent of the holder.