Miary relacji firma-klient
Streszczenie
W artykule omówiono podstawowe zmienne służące do pomiaru relacji z konsumentami, a także przedstawiono wyniki badań empirycznych wskazujących na czynniki warunkujące siłę relacji w trzech sektorach.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16161]
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Determinanty korzystnych relacji z klientami. W poszukiwaniu różnych strategii marketingu relacji na rynku B2B
Mitręga, Maciej (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008-03)Obecny etap w rozwoju marketingu relacji skłania do podjęcia prac porządkujących w zakresie czynników mających wpływ na rozwój relacji pomiędzy sprzedawcą i nabywcą na rynku B2B. Celem artykułu jest przedstawienie modelu ... -
Zdolności sieciowe małych i średnich przedsiębiorstw a jakość relacji z klientami
Mitręga, Maciej (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2011-09)Zdolności sieciowe organizacji stanowią relatywnie nowy, wyłaniający się nurt badawczy w zarządzaniu. Artykuł ten nawiązuje do tego nurtu badawczego poprzez prezentację wyników badań empirycznych testujących zależność ... -
Badanie zastosowania geolokalizacji w celu budowania relacji z klientami – analiza przypadku
Oleksiak, Piotr (2014)Cel. Zastosowanie geolokalizacji w biznesie staje się coraz bardziej powszechne, a zasięg technik geomarketingu zwiększa się wraz z rozwojem technologii mobilnej. Czynniki te sprawiają, że przedsiębiorcy coraz ...