Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMitręga, Maciej
dc.date.accessioned2013-12-04T12:17:43Z
dc.date.available2013-12-04T12:17:43Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationMitręga, M. (2003). Miary relacji firma-klient. Marketing w Praktyce(9), 36-41.
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2925
dc.description.abstractW artykule omówiono podstawowe zmienne służące do pomiaru relacji z konsumentami, a także przedstawiono wyniki badań empirycznych wskazujących na czynniki warunkujące siłę relacji w trzech sektorach.pl_PL
dc.publisherMarketing w Praktyce
dc.rightsDozwolony użytek
dc.subjectzaufanie klientapl_PL
dc.subjectsatysfakcja klientapl_PL
dc.subjectsiła relacjipl_PL
dc.subjectwłasności relacji z klientempl_PL
dc.subjectpomiar relacji z klientempl_PL
dc.subjectmarketing relacjipl_PL
dc.titleMiary relacji firma-klient
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.contributor.organizationAkademia Ekonomiczna w Katowicach
dc.description.epersonMaciej Mitrega


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Dozwolony użytek
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub o innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego.