dc.contributor.author | Krzyworzeka, Amanda | |
dc.contributor.author | Krzyworzeka, Paweł | |
dc.date.accessioned | 2012-10-26T08:35:52Z | |
dc.date.available | 2012-10-26T08:35:52Z | |
dc.date.issued | 2011-06-26 | |
dc.identifier.citation | Amanda Krzyworzeka, Paweł Krzyworzeka (2011) O komforcie podzielanego paradygmatu i wysiłku porozumienia międzydyscyplinarnego, „op.cit.,”, 26 czerwca 2011, URL: http://opcit.pl/teksty/o-komforcie-podzielanego-paradygmatu-i-wysilku-por/ | pl |
dc.identifier.issn | 1643-5524 | |
dc.identifier.uri | http://depot.ceon.pl/handle/123456789/292 | |
dc.description.abstract | Badania etnograficzne to rodzaj wiedzy ukrytej – specyficznej wiedzy w działaniu. Najlepszą formą jej zdobywania jest praktyka i możliwie długotrwały, bezpośredni kontakt z osobą, której ufamy i która tę wiedzę posiada. Nauka etnografii powinna więc być pewnego rodzaju socjalizacją. Ważna jest nie sama wiedza na temat badań etnograficznych, lecz raczej doświadczenie, a także wysłuchanie odpowiedniej liczby tzw. anegdot, bezpośredni kontakt z innymi badaczami, obserwowanie ich zachowań w terenie oraz doświadczanie ich reakcji na nasze działania, i oczywiście odpowiednie lektury – nie podręczniki metod badań jakościowych, a monografie etnograficzne, pokazujące działania innych antropologów. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Opcit | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | antropologia | pl |
dc.subject | badania terenowe | pl |
dc.subject | metodologia | pl |
dc.subject | etnografia | pl |
dc.title | O komforcie podzielanego paradygmatu i wysiłku porozumienia międzydyscyplinarnego | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Warszawski | pl |
dc.contributor.organization | Akademia Leona Koźmińskiego | pl |
dc.description.eperson | Pawel Krzyworzeka | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |