Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDrzewiecki, Piotr
dc.date.accessioned2012-10-26T08:38:53Z
dc.date.available2012-10-26T08:38:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationP. Drzewiecki, Wychowanie do korzystania z mediów jako zadanie społeczne i duszpasterskie, „Łódzkie Studia Teologiczne” 2010 nr 19, s. 41 – 50.pl
dc.identifier.issn1231-1634
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/294
dc.description.abstractRozwój mediów wymaga kształcenia umiejętności wśród odbiorców przekazów medialnych. Jest to zadaniem szkoły, ale także państwa, organizacji pozarządowych i kościelnych. Jedną z pierwszych instytucji społecznych, które zrozumiały, jak ważne jest to zadanie, był właśnie Kościół katolicki. Edukacja medialna nie może być rozumiana tylko jako szkolenie techniczne, ale powinna być edukacją humanistyczną - czytamy w nauczaniu w katolickich dokumentach o mediach. W artykule przedstawiam kilka metod oraz inicjatyw edukacji medialnej podejmowanych przez Kościół.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherArchidiecezjalne Wydawnictwo Łódzkiepl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectwychowanie do mediów a duszpasterstwopl
dc.subjectmetody wychowania do mediówpl
dc.subjectteologia środków społecznego przekazupl
dc.subjectedukacja medialnapl
dc.titleWychowanie do korzystania z mediów jako zadanie społeczne i duszpasterskiepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationInstytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawiepl
dc.description.epersonPiotr Drzewiecki
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska