Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLewandowska, Adrianna
dc.date.accessioned2013-12-09T11:12:39Z
dc.date.available2013-12-09T11:12:39Z
dc.date.issued2013-12-09
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2961
dc.description.abstractThe managers of the company the most often base their decisions on unidentified and intuitional values. But the increase in the awareness in this range can cause rational benefits. Other people’s expectations are directed to the idea that company’s values should remain the unalterable element which describes its identity. It is incredibly important to characterise in the correct way these values that create the centre of a family company and set its frames of work. Companies which guarantee the continuity of values have chances not only for increase its competitive potential, but at the same time for effective succession.en
dc.description.sponsorshipWyższa Szkoła Bankowapl_PL
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectplanowanie strategicznepl_PL
dc.subjectsukcesjapl_PL
dc.subjectstrategia właścicielskapl_PL
dc.subjectprzewaga konkurencyjnapl_PL
dc.subjectanaliza konkurencjipl_PL
dc.subjectanaliza strategicznapl_PL
dc.subjectzarządzanie strategicznepl_PL
dc.subjectstrategiapl_PL
dc.subjectwartościpl_PL
dc.subjectfirmy rodzinnepl_PL
dc.subjectbiznes rodzinnypl_PL
dc.titleIdentyfikacja kluczowych wartosci jako istotny element konkurowania firm rodzinnychpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject
dc.description.epersonAdrianna Lewandowska
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska