Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSekuła, Alicja
dc.date.accessioned2013-12-10T20:28:16Z
dc.date.available2013-12-10T20:28:16Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.isbn83-7348-140-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2989
dc.description.abstractW podrozdziale przedstawiono postać i zastosowanie marketingu w sferze odnoszącej się do działalności publicznej na zdelimitowanym obszarze. Opisano charakterystykę, przesłanki wpływające na powstanie oraz przyczyny wydzielenia marketingu terytorialnego. Zaprezentowano różne ujęcia definicyjne z analizą elementów, które w każdej definicji są akcentowane. Omówiono cele marketingu miejsc. Zidentyfikowano podobieństwa i różnice między jednostkami administracyjnymi a przedsiębiorstwami. Na ich podstawie przedstawiono podział marketingu terytorialnego. Jego cechą charakterystyczną jest istnienie - oprócz marketingu zewnętrznego - marketingu wewnętrznego I i II stopnia, czyli w ujęciu ścisłym i szerokim. Podział wynika z faktu istnienia w gminach, powiatach i województwach nie tylko personelu, ale mieszkańców i organizacji działających na danym terenie. Na zakończenie zaprezentowano mieszankę marketingową i omówiono każdy z pięciu elementów marketingu mix - produkt, cenę, promocję, dystrybucję i personel - w formule zaadaptowanej do specyfiki przestrzeni.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Politechniki Gdańskiejpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
dc.subjectdefinicja marketingu terytorialnegopl
dc.subjectmarketing miastapl
dc.subjectpromocja terytorialnapl
dc.subjectterytorialny marketing-mixpl
dc.subjectinstrumenty marketingu terytorialnegopl
dc.subjectmarketing terytorialnypl
dc.titleMarketing terytorialnypl
dc.title.alternativeMarketing. Ujęcie systemowepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl
dc.contributor.organizationPolitechnika Gdańskapl
dc.description.epersonAlicja Sekuła
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska