dc.contributor.author | Welskop, Wojciech | |
dc.date.accessioned | 2013-12-11T09:22:44Z | |
dc.date.available | 2013-12-11T09:22:44Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-61401-88-9 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/2996 | |
dc.description.abstract | Edukacja międzykulturowa nastawiona jest przede wszystkim na wzajemne poznawanie, rozumienie i wzbogacanie kultur oraz osób tworzących te kultury. Wiąże się ona z potrzebami społecznymi powstałymi na skutek mieszania się kultur we współczesnych społeczeństwach, dąży do akceptacji kulturowego pluralizmu świata. Celem niniejszego artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę nauczyciela oraz jego kompetencje komunikacyjne w procesie uczenia się akceptacji odmienności i nabywania umiejętności przyjmowania zróżnicowania kulturowego. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Wydawnictwo Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | nauczyciel | pl |
dc.subject | edukacja międzykulturowa | pl |
dc.subject | edukacja wielokulturowa | pl |
dc.title | Rola nauczyciela w edukacji międzykulturowej | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi | pl |
dc.description.eperson | Wojciech Welskop | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |