Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWelskop, Wojciech
dc.date.accessioned2013-12-11T09:22:44Z
dc.date.available2013-12-11T09:22:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-83-61401-88-9
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/2996
dc.description.abstractEdukacja międzykulturowa nastawiona jest przede wszystkim na wzajemne poznawanie, rozumienie i wzbogacanie kultur oraz osób tworzących te kultury. Wiąże się ona z potrzebami społecznymi powstałymi na skutek mieszania się kultur we współczesnych społeczeństwach, dąży do akceptacji kulturowego pluralizmu świata. Celem niniejszego artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę nauczyciela oraz jego kompetencje komunikacyjne w procesie uczenia się akceptacji odmienności i nabywania umiejętności przyjmowania zróżnicowania kulturowego.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherWydawnictwo Gliwickiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczościpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectnauczycielpl
dc.subjectedukacja międzykulturowapl
dc.subjectedukacja wielokulturowapl
dc.titleRola nauczyciela w edukacji międzykulturowejpl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationWyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzipl
dc.description.epersonWojciech Welskop
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska