Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorOsiński, Zbigniew
dc.date.accessioned2013-12-19T08:26:23Z
dc.date.available2013-12-19T08:26:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationOsiński Zbigniew, Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna, "e-Mentor" 2013, nr 5, s. 48-55pl
dc.identifier.issn1731-7428
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3036
dc.description.abstractCelem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, czy internet jest efektywną przestrzenią edukacyjną. Czy oferuje takie narzędzia i zasoby, które umożliwiają osiąganie pożądanych przez współczesne społeczeństwo celów edukacyjnych przy jednoczesnym minimalizowaniu, opisywanych coraz częściej, negatywnych skutków „zanurzenia w sieci”? Tekst jest oparty na badaniach jakościowych, w których autor dokonał przeglądu, testowania i oceny różnorodnych serwisów oraz narzędzi internetowych. W opracowaniu wyróżniono kilkanaście grup zasobów spełniających wspomniane kryteria. Ich edukacyjną przydatność potwierdziła analiza efektów pracy studentów, którzy systematycznie otrzymywali zadania wymagające określonego wykorzystania tych zasobów.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectinternetpl
dc.subjectedukacjapl
dc.titleInternet jako efektywna przestrzeń edukacyjnapl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl
dc.contributor.organizationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.description.epersonZbigniew Osiński
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska