dc.contributor.author | Osiński, Zbigniew | |
dc.date.accessioned | 2013-12-19T08:26:23Z | |
dc.date.available | 2013-12-19T08:26:23Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Osiński Zbigniew, Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna, "e-Mentor" 2013, nr 5, s. 48-55 | pl |
dc.identifier.issn | 1731-7428 | |
dc.identifier.uri | https://depot.ceon.pl/handle/123456789/3036 | |
dc.description.abstract | Celem niniejszego artykułu jest próba odpowiedzi na pytanie, czy internet jest efektywną przestrzenią edukacyjną. Czy oferuje takie narzędzia i zasoby, które umożliwiają osiąganie pożądanych przez współczesne społeczeństwo celów edukacyjnych przy jednoczesnym minimalizowaniu, opisywanych coraz częściej, negatywnych skutków „zanurzenia w sieci”? Tekst jest oparty na badaniach jakościowych, w których autor dokonał przeglądu, testowania i oceny różnorodnych serwisów oraz narzędzi internetowych. W opracowaniu wyróżniono kilkanaście grup zasobów spełniających wspomniane kryteria. Ich edukacyjną przydatność potwierdziła analiza efektów pracy studentów, którzy systematycznie otrzymywali zadania wymagające określonego wykorzystania tych zasobów. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Szkoła Główna Handlowa w Warszawie | pl |
dc.rights | Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska | pl_PL |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode | |
dc.subject | internet | pl |
dc.subject | edukacja | pl |
dc.title | Internet jako efektywna przestrzeń edukacyjna | pl |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl |
dc.contributor.organization | Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie | pl |
dc.description.eperson | Zbigniew Osiński | |
dc.rights.DELETETHISFIELD | info:eu-repo/semantics/openAccess | |