Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRogowski, Robert
dc.date.accessioned2013-12-23T22:15:56Z
dc.date.available2013-12-23T22:15:56Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-83-89639-95-0
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3043
dc.description.abstractTreścią książki jest budowa etyki marketingu opartej na personalizmie.pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegupl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectpersonalizmpl
dc.subjectetyka marketingupl
dc.subjectetyka biznesupl
dc.titleEtyka marketingu. Ujęcie personalistycznepl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookpl
dc.contributor.organizationPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegupl
dc.description.epersonRobert Rogowski
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska