Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrzyworzeka, Paweł
dc.date.accessioned2012-10-30T20:27:58Z
dc.date.available2012-10-30T20:27:58Z
dc.date.issued2012-10-30
dc.identifier.issn1644-9584
dc.identifier.urihttp://depot.ceon.pl/handle/123456789/304
dc.description.abstractCelem artykułu jest prezentacja koncepcji przedsiębiorcy transnarodowego, powiązań transnarodowych i przekazów społecznych jako użytecznych ram definicyjnych dla opisu działań osób współpracujących z organizacjami marketingu wielopoziomowego. Na przykładzie fragmentów dwóch narracji życiowych – Beaty z Chicago i Pawła z Toronto – pokazane zostało, jak migranci w warunkach uogólnionej niepewności wykorzystują swój kapitał społeczny, szczególnie więzi z osobami w kraju pochodzenia, w celach biznesowych. Sama transnarodowa działalność biznesowa, obok korzyści ekonomicznych, służy również podtrzymywaniu więzi z rodziną i znajomymi w kraju. Artykuł bazuje na materiałach z badań etnograficznych przeprowadzonych wśród sprzedawców bezpośrednich Amway i Mary Kay Cosmetics.pl
dc.language.isoplpl
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectantropologia organizacjipl
dc.subjectprzedsiębiorczość transnarodowapl
dc.subjectprzedsiębiorczośćpl
dc.subjectetnografiapl
dc.subjectAmwaypl
dc.subjectmulti-level marketingpl
dc.subjectmarketing sieciowypl
dc.subjectmarketing wielopoziomowypl
dc.subjectsprzedaż bezpośredniapl
dc.titleSprzedawcy bezpośredni jako przedsiębiorcy transnarodowi – przypadki Amway i Mary Kay Cosmeticspl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/workingPaperpl
dc.contributor.organizationAkademia Leona Koźmińskiegopl
dc.description.epersonPawel Krzyworzeka
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska