The Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterprise
Streszczenie
The hereby paper discusses the concept of clients’ loyalty probability forecast model, which may be used in the process of establishing an optimum portfolio of clients by means of identifying and selecting key clients of an enterprise. The verification of sug-gested model correctness in the process of consumer loyalty establishment will be per-formed based on a selected Polish travel office operations.
Kolekcje
- Artykuły / Articles [16158]
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Feedback w pracy socjalnej
Pikuła, Norbert G. (Instytut Spraw Społecznych Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, 2013)Poland, like many European countries, is moving away from a welfare state thus it is essential to focus on the effective use of social work, which aims to encourage individuals and groups to change their life situation. ... -
Wizerunek banków spółdzielczych w segmencie klientów detalicznych
Szafrańska, Monika (Tyniec Wydawnictwo Benedyktynów, 2023-12)Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i składa się ze wstępu, ośmiu rozdziałów merytorycznych oraz podsumowania. Rozdział pierwszy stanowi wprowadzenie teoretyczne do rozważań dla wybranej problematyki badawczej. W ... -
Secret client – metoda pomiaru niematerialnych zasobów biblioteki
Karwowski, Marcin (Wydawnictwo Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2016)