Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMichalska-Dudek, Izabela
dc.date.accessioned2014-01-02T10:02:01Z
dc.date.available2014-01-02T10:02:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationMichalska-Dudek I., The Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterprise, "University of Szczecin Scientific Journal No 780 Service Management vol. 11", 2013, pp. 35-51en
dc.identifier.issn1640-6818
dc.identifier.issn1898-0511
dc.identifier.urihttps://depot.ceon.pl/handle/123456789/3089
dc.description.abstractThe hereby paper discusses the concept of clients’ loyalty probability forecast model, which may be used in the process of establishing an optimum portfolio of clients by means of identifying and selecting key clients of an enterprise. The verification of sug-gested model correctness in the process of consumer loyalty establishment will be per-formed based on a selected Polish travel office operations.en
dc.language.isoenen
dc.publisherSZCZECIN UNIVERSITY PRESSen
dc.rightsCreative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polskapl_PL
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode
dc.subjectverification of clients loyalty forecast model accuracy based on empirical data from selected tourism organizer.en
dc.subjectmodel of clients loyalty forecasten
dc.subjectMLP neural network methoden
dc.subjectkey clienten
dc.subjectclients portfolioen
dc.titleThe Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterpriseen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.description.epersonIzabela Michalska-Dudek
dc.rights.DELETETHISFIELDinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska